reklama

Gipsy.cz, Oživené tance

Gipsy.cz vystúpili spolu s Goranom Bregovićom na festivale Oživené tance 2008. Pár fotiek z ich vystúpenia len pre vás :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vedela som, akú muziku robí táto kapela, ale priznám sa, nečakala som, že to bude také výborné. Bolo to také skvelé, že som si kúpila ich ostatný album Romano Hip-Hop a dala si ho podpísať od kapely (len speváka sa mi nejako nepodarilo odchytiť, sakriš :-)

Petr "Durman" Surmaj (gitara, harmonika)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jan "Rotvajler" Surman (kontrabas) 

Obrázok blogu

Vojta "Béla" Lavička (husle) - skvelý šouman! :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Radoslav "Gipsy" Banga (spev, rap)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a tu je moja najobľúbenejšia fotka z koncertu :-)

Obrázok blogu


Silvia Turnerová

Silvia Turnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slyším, ale poslouchat nebudu! Zoznam autorových rubrík:  Banality mojej realityHappy mjuzikOdrazy svetaMúvís(Ne)povinné čítanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu