reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Turnerová

Silvia Turnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slyším, ale poslouchat nebudu! Zoznam autorových rubrík:  Banality mojej realityHappy mjuzikOdrazy svetaMúvís(Ne)povinné čítanieSúkromnéNezaradené

reklama

(Ne)povinné čítanie

Posledná noc na Twisted River - John Irving

Silvia Turnerová

Posledná noc na Twisted River - John Irving

V závere knihy som mala nutkanie nakuknúť na jej začiatok. Na prvé slová a zároveň posledné slová príbehu, ktorý vám nedá vydýchnuť.

  • 19. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 6
Ružový trojuholník – Jozef Heriban

Silvia Turnerová

Ružový trojuholník – Jozef Heriban

Ružový trojuholník sme mali v knižnici dlhšie. Dávnejšie som sa naň chystala, pustila som sa doňho až pred pár dňami. Netušila som o čom knižka je a tak po prečítaní prvých riadkov a spojení si ružového trojuholníka ako dávneho symbola gejov a lesbičiek s blížiacim sa Dúhovým pochodom som sa pomyslela, aká náhoda a načasovanie. Román dočítaný a namiesto nových objavov zo života homosexuálne orientovaných ľudí som si prečítala príbehy o ich trápení, úchylkách a ľudskej zlobe, ale i láske, či sexe.

  • 1. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 0
Profesorská rošáda - David Lodge

Silvia Turnerová

Profesorská rošáda - David Lodge

Vyberiete sa na dovolenku, v poličke náhodou nájdete knižku, ktorá síce nevyzerá lákavo, ale je relatívne tenká, popiska neznie najhoršie, tak prečo neskúsiť... K najzaujímavejším knižkám sa človek často dostáva vďaka podobným náhodám. David Lodge a jeho Profesorská rošáda patrí jednoznačne medzi takéto kúsky.

  • 8. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 425x
  • 11
Jedz, modli sa a miluj - Elizabeth Gilbertová

Silvia Turnerová

Jedz, modli sa a miluj - Elizabeth Gilbertová

Jesť, modliť sa a milovať... názov, ktorý ma nie veľmi priťahoval. Jesť v dobe diét a fitnes programov? Modlenie či meditácia nie je nič pre mňa. A milovať? Žeby som si to predsa len prečítala?

  • 28. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 582x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu