reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Turnerová

Silvia Turnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slyším, ale poslouchat nebudu! Zoznam autorových rubrík:  Banality mojej realityHappy mjuzikOdrazy svetaMúvís(Ne)povinné čítanieSúkromnéNezaradené

reklama

Happy mjuzik

Keď koncert stojí za to - I Blame Coco

Silvia Turnerová

Keď koncert stojí za to - I Blame Coco

Za hodinu bolo po všetkom. A aj napriek tomu všetci odchádzali spokojní a nadšení. Coco Sumner alias I Blame Coco zahviezdila v Berlíne.

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 0
Chinaskiho bratři v Bratislave

Silvia Turnerová

Chinaskiho bratři v Bratislave

Perfektná atmosféra na vypredaných Pasienkoch a Chinaski k tomu, čo viac si môžem priať? :-)

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 392x
  • 8
Gipsy.cz, Oživené tance

Silvia Turnerová

Gipsy.cz, Oživené tance

Gipsy.cz vystúpili spolu s Goranom Bregovićom na festivale Oživené tance 2008. Pár fotiek z ich vystúpenia len pre vás :-)

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 648x
  • 3
Aneta Langerová

Silvia Turnerová

Aneta Langerová

Minulý týždeň odštartovala Aneta turné k aktuálnemu albumu Dotyk. Tu je pár fotiek z Brna len pre vás :-)

  • 4. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 865x
  • 6
JEM

Silvia Turnerová

JEM

Nová Dido... Album roka... I takéto prívlastky sa pripisovali waleskej speváčke Jem, keď vydala svoj debut Finally Woken. Že vám jej meno nič nehovorí? Jej skladbu určite poznáte zo selfpromotion Markízy v júni...

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
The Fray - How To Save A Life

Silvia Turnerová

The Fray - How To Save A Life

Kapelu The Fray som objavila u brata v LA, ktorý dokola púšťal ich hit How To Save A Life. Priznávam, že zo začiatku mi išiel na nervy, ale teraz naň nedám dopustiť. Skladbu poznáte možno i vy – titulná skladba seriálu Klinika Grace.

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 659x
  • 6
Zuzana Smatanová tour

Silvia Turnerová

Zuzana Smatanová tour

Zuzka so svojou kapelou v týchto dňoch koncertuje po Slovensku. Ja som mala to šťastie a videla koncert v Banskej Bystrici a Bratislave a silne subjektívne musím povedať, že je to fakt pecka! Na koncert ešte máte šancu zájsť v Ružomberku (21.4.), v Košiciach (22.4.), v Púchove (24.4.), Lučenci (27.4.) a finišovať sa bude v Michalovciach (30.4.).

  • 18. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Samuel Tomeček

Silvia Turnerová

Samuel Tomeček

Síce trošku oneskorene, ale predsa. Fotky Sama Tomečka z vystúpenia na Roomster Tour v bratislavskej Inchebe.

  • 12. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
BrainStorm - Four Shores

Silvia Turnerová

BrainStorm - Four Shores

So skupinkou BrainStorm som sa prvýkrát stretla na už neexistujúcom festivale Rock Pop Corgoň v Rimavskej Sobote. Už vtedy zanechali veľmi dobrý dojem, hneď som si zaobstarala dostupné cds a tešila sa :-) Teraz Brainstorm prichádza s ďalším albumom – opäť výborným!

  • 9. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Robbie Williams - Viedeň

Silvia Turnerová

Robbie Williams - Viedeň

Robbie Williams bude mať za dva týždne vo Viedni dva koncerty. Tí, ktorí váhate či ísť, alebo neísť, určite choďte! :-) ja som ho už videla v Budapešti a idem znovu :-) lístky sa dajú jednoducho a rýchlo kúpiť na: http://www.wien-ticket.at/ vidíme sa! :-)

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
Chinaski live!

Silvia Turnerová

Chinaski live!

Chinaski a ich senecký koncert, farebne i čiernobielo :-)Bol to úplne úžasný koncert! Ako vždy! ;-)

  • 27. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Peťo Cmorik naživo

Silvia Turnerová

Peťo Cmorik naživo

Pár fotiek Peťa Cmorika z piatkového vystúpenia.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Večer s partičkou krásnejch mladejch lidí

Silvia Turnerová

Večer s partičkou krásnejch mladejch lidí

Od momentu keď som sa dozvedela o plánovanom turné Chinaski na Slovensku som sa ho nevedela dočkať. Nakoniec to vypálilo tak, že som nemala s kým ísť. Váhala som, či teda pôjdem, veď predsa len ísť sama... Nakoniec zvíťazila túžba nad strachom z pocitu osamelosti a vybrala som sa na koncert... Stalo to za to!

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Pehu už môžem

Silvia Turnerová

Pehu už môžem

Už si len matne spomínam ako to začalo, ale trvalo to dosť dlho. Akosi som v sebe mala zakorenenú averziu voči Katke Knechtovej a skupine Peha. Začalo to veľmi dávno, ešte keď Katka spievala v IMT Smile. Ale už je to preč. Pomohla tomu nielen Katka, ktorá je za každej okolnosti milá a príjemná, ale i posledný album Pehy – Deň medzi nedeľou a pondelkom. Dostával sa mi pod kožu pomaly a postupne, až sa pohodlne usídlil a získal povolenie na trvalý pobyt.

  • 29. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Ako sa Mojsej do Deky nakoniec predsa len dostal

Silvia Turnerová

Ako sa Mojsej do Deky nakoniec predsa len dostal

Veľmi ma zarazila rekapitulácia súťažných skladieb hitparády Deka. Žeby predčasný prvoaprílový žart?

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
Koller rulez!

Silvia Turnerová

Koller rulez!

Na programe Meky festivalu, bol aj David Koller s dvomi skladbami od Lucie. Veľmi ma to potešilo, vrátili sa krásne spomienky na puberťácke obdobie, keď sme boli ochotné prestáť celý deň na múriku amfíku na Hurikane, len aby sme mali dobrý výhľad, keď prídu naši obľúbenci.

  • 16. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu