reklama

Mať rád a ukázať to, aj o tom je život

Najhoršie je ľutovať to, čo sme nespravili... Nie preto, že sa nedalo, ale preto, že sme si našli výhovorku, prečo to odložiť na neskôr...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Začiatkom roka mi náhle zomrel kamarát. Mala som rada. Bol chorľavý dlhšiu dobu, ale stále to vyzeralo len na nejakú drobnosť, ktorú čoskoro lekári vyliečia. Vždy keď mi volal, lúčili sme sa slovami, že keď príde do Bratislavy určite sa musíme vidieť. A mysleli sme to vážne. Lenže. Vždy je nejaké lenže, ktoré skríži plány. Vždy je niečo, čo považujeme za dôležitejšie a súrnejšie, ako posedenie s niekým koho máme radi. Stretnutie nevyšlo, dokonca som mu ani vo vianočnom a koncoročnom strese nestihla zavolať. Trápi ma, že odišiel skôr než som mu stihla povedať, že ho mám rada. Vtedy v januári som si povedala, že sa to musí zmeniť. Že všetci, ktorých mám rada to musia vedieť. Sľúbila som si, že už nebudem veci odkladať a vyhovárať sa, že to nejde alebo sa mi nechce. Vydržalo mi to pár týždňov. Situácia sa teraz zopakovala. Zomrel človek, ktorého som obdivovala a veľmi som sa s ním chcela zoznámiť. Keď som ho stretla naposledy, bol plný života a v dobrej nálade. Vždy, keď som išla okolo usmial sa na mňa. Chcela som ísť za ním, ale hanbila som sa. Keď som nazbierala odvahu, bol už preč. A teraz je preč úplne. V hlave sa mi teraz vynárajú spomienky na ľudí, ktorí odišli a mňa ťaží pocit viny. Opäť sa zaprisahávam, že ľudia na ktorých mi záleží to musia vedieť. Dúfam, že mi to tentokrát vydrží dlhšie ako pár týždňov. Že sa nebude musieť znovu stať niečo, čo ma opäť prinúti uvedomiť si dôležitosť ľudí okolo mňa.

Silvia Turnerová

Silvia Turnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slyším, ale poslouchat nebudu! Zoznam autorových rubrík:  Banality mojej realityHappy mjuzikOdrazy svetaMúvís(Ne)povinné čítanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu