reklama

Stoja 2 Sk/l za to?

Nedávno začala svoju prevádzku čerpacia stanica TankGo. Predáva benzín zhruba o 2 Sk/l lacnejšie ako ostatné spoločnosti. Stoja však tieto ušetrené peniaze za to?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (74)
Obrázok blogu
(zdroj: www.tankandgo.cz)

Na Tank&Go sme zatiaľ tankovali trikrát. Prvýkrát to bolo bez problémov, milá brigádnička nám vysvetlila čo a ako. Počas druhého tankovania to už také jednoduchénebolo. Nefungovali im stojany, čočlovek však zistil až v momente, keď bol zaparkovaný pri stojane. Na otázku, či by to nemohli vypísať tak, aby to človek zistil skôr a nemusel komplikovane cúvať a presúvať sak fungujúcemu stojanu nám bolo povedané, že to je vec šéfa, ktorý nad tým len pokrčil s nezáujmom plecami. A vlastne, že môžeme byť radi, že majú benzín, lebo večer predtým boli beznafty a museli pobehovať medzi čakajúcimi autami, ktorých vodiči samozrejme nadávali a nie práve najjednoduchšie vycúvavali a podobne. To,že sa minie tovar nie je až také nezvyčajné, ale možno by sa tomu dalo nejako predísť následnému chaosu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posledný zážitok so spoločnosťou Tank&Go som mala včera. Čerpanie benzínu u nich prebiehaspôsobom, že najprv prostredníctvom platobnej karty zaplatíte sumu, ktorúchcete natankovať a následne vám bude umožnené načerpať zaplatené množstvo. Čo sa stane, keď zle odhadnete prázdnotu nádrže? Bolo nám povedané, že daná suma nám bude za pár dní vrátená na účet. Ok, bez tých pár korún sa to dá vydržať a vúčtovníctve sa to tiež dá spraviť. Včera sme však pri zastavení pri stojane sme zase pre zmenu zistili,že ten náš nevydáva účtenky. Podľa obsluhy s tým nie je problém a doklad o zaplatení nám bude vydaný v pokladni. Keďže sme nechceli spôsobovať dopravných chaos cúvaním, za nami už totiž stáli ďalšie autá, veselo sme sa pustili do tankovania. A to bola chyba. Nádrž bola plnšia ako sme dúfali a vmestilo sa donej menej, ako sme si zvolili. S tušením problémov sme išli k okienku. Tam nám dali účetlen na sumu, ktorú sme reálne natankovali a tak sme nemali žiadne potvrdenie, že na účet firmy sme zaplatili vyššiu sumu. Potvrdenie o platbe cez bankomat nám pánko za okienkom odmietol vydať a začal byť nepríjemný, že čo vlastne od neho chceme. Po miernom dohadovaní nám ukázal na stojan, na ktorom je vraj číslo na šéfa a štýlom nech mu dáme pokoj násvypoklonkoval. A keďže moja vznetlivápovaha a potreba okamžitéhoreagovania sa opäť prejavila, hneď som šéfovi čerpacej stanice zavolala. Samozrejme som na neho hneďspustila. Zo začiatku bol milýa chcel ma presvedčiť, že vlastne žiadne peniaze som im nezaplatila, že som len autorizovala platbu a peniaze z môjho účtu odídu za dva – tri dni. Keď som si dovolila poznámku, že mám nastavenú sms notifikáciu a peniaze naozaj reálne z účtu odišli, reagovalštýlom, že nemám ani páru o čom hovorím. Dodal ešte niečo v duchu, že on mi takto môže poslať desaťtisíc a nedočkám sa ich, presné slová si však nepamätám už. Samozrejme to som si len tak nenechala a chvíľu sme si potom hlasne do reči skákali (obojstranne nevhodné,priznávam). Na niekoľko jeho naliehaní som ho, i keď nerada, nechala hovoriť. Potom, keď došla rada na mňa som zasa povedala ja svoje. Mám všakpodozrenie, že dotyčný šéf čerpacej stanice ma nepočúval a telefón mal niekde položený. Keď som totižto dokončila svoj monológa spýtala sa, čo s tým, pár sekúndabsolútne nereagoval a keď sa opäť vrátil k slúchadlu, vôbecnereagoval na moje slová (toto je samozrejme len nepodložené podozrenie, myslím však že pravdivé). Následne som rezignovala, lebo inak by som asi vybuchla,a dala slúchadlo mame. Tá sa samozrejme s chladnou hlavou (sakriš prečo v tomto nie som po nej :-( s pánom kľudne porozprávala vduchu toho, že tým, že mu voláme a chceme mu oznámiť nevhodné správanie jeho pracovníkov k zákazníkom, ako aj ich neodbornosť atď., mu chceme len dobre. Večer som kontrolovala stav účtu a samozrejme mi z nehoodišla platba 1500 Sk namiesto skutočnenačerpaných 1300 Sk. Som zvedavá,koľko to bude trvať, kým spoločnosť Tank&Go vráti peniaze. Možno sipoviete, tak vám treba, keď neviete koľko benzínu sa vám zmestí do nádrže. Ono to ale nejde o tiepeniaze, ktoré predpokladám, že mi budú vrátené bez problémov. Skôr ma štve prístup takýchto spoločností,ktoré s vami jednajú ako s nevzdelancami, ktorí netušia o čom hovoria...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stoja teda tie ušetrené 2Sk/l za to? Určite nie. Z troch tankovaní dve problémové je dosť vysoképercento. Radšej pôjdem inde, budem si šetriť body a celá vytešená si razza pár rokov vyberiem nejaký hriankovač za odmenu :-)

Silvia Turnerová

Silvia Turnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slyším, ale poslouchat nebudu! Zoznam autorových rubrík:  Banality mojej realityHappy mjuzikOdrazy svetaMúvís(Ne)povinné čítanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu